گزارش‌ها از کف بازار امروز حاکی است که قیمت روز تیرآهن در اکثر مبادی فروش در بخش شاخه‌فروشی عمدتا ثبات قیمت داشته اما در برخی سایزها کاهش ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار تومانی هم مشهود بود. نرخ این محصول در بخش شاخه فروشی شرکت ذوب آهن اصفهان نیز ۹۰ الی ۹۲۰ هزار تومان کاهش در برخی سایزها و ثابت در بقیه سایزها نسبت

در بازار ارز معاملات نرخ دلار از هفته گذشته در کانال ۵۲ و ۵۳ هزار تومان نوسان داشته و صبح امروز با قیمت ۵۲ هزار و ۸۰۰ تومان اعلام شد. در این بین بازار تیرآهن نیز در هفته گذشته روند نزولی داشت که متاثر از جو روانی حاکم بر بازار بود. روز سه شنبه ذوب آهن اصفهان با توقف حمل کالاها جلوی ریزش را گرفت. آنچه از بازار آهن و فولاد روز پنجشنبه گزارش شد سردرگمی و بلاتکلیفی ناشی از عدم کف‌یابی قیمت اهن بود که به توقف معاملات و خرید و فروش آهن منجر شده بود.

شرایط قیمت پایه محصولات فولادی تعیین شده برای عرضه‌های این هفته بورس کالا چندان قاعده و اصول خاصی ندارد و کاهش قیمت پایه مقاطع فولادی در هفته آتی برمبنای قیمت‌های دستوری، احتمالی است که نمی‌توان چندان به این احتمالات متکی بود و اعتماد کرد.

اما گزارش‌ها از کف بازار امروز حاکی است که قیمت روز تیرآهن در اکثر مبادی فروش در بخش شاخه‌فروشی عمدتا ثبات قیمت داشته اما در برخی سایزها کاهش ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار تومانی هم مشهود بود. نرخ این محصول در بخش شاخه فروشی شرکت ذوب آهن اصفهان نیز ۹۰ الی ۹۲۰ هزار تومان کاهش در برخی سایزها و ثابت در بقیه سایزها نسبت به آخرین نرخ اعلامی روز پنجشنبه دارد. که لیست قیمتی آن به شرح زیر است:

تیرآهن سایز ۱۴      ⬅️    ۵۱۲۰۰۰۰     تومان
تیرآهن سایز ۱۶      ⬅️    ۶۲۲۰۰۰۰     تومان
تیرآهن سایز ۱۸      ⬅️    ۷۰۲۰۰۰۰     تومان
تیرآهن سایز ۲۰      ⬅️    ۸۶۲۰۰۰۰     تومان
تیرآهن سایز ۲۲      ⬅️    ۹۳۲۰۰۰۰     تومان
تیرآهن سایز ۲۴      ⬅️    ۱۰۹۳۰۰۰۰   تومان
تیرآهن سایز ۲۷      ⬅️    ۱۲۶۲۰۰۰۰   تومان
تیرآهن سایز ۳۰      ⬅️    ۱۵۶۰۰۰۰۰   تومان

تیرآهن نیمه سبک ذوبی شاخه‌ای سایز ۱۴    ⬅️   ۴۲۲۰۰۰۰  تومان

تیرآهن نیمه سبک ذوبی شاخه‌ای سایز ۱۶    ⬅️   ۵۲۲۰۰۰۰  تومان

در بخش کیلویی این محصول در ذوب آن هم کاهش قیمت ۱۵۰ الی ۱۴۰۰ تومان نسبت به آخرین نرخ اعلامی روز پنجشنبه گزارش شده که قیمت آن به شرح زیر است:

تیرآهن سایز ۱۴      ⬅️    ۳۲۳۰۰   تومان
تیرآهن سایز ۱۶      ⬅️    ۳۲۰۰۰   تومان
تیرآهن سایز ۱۸      ⬅️    ۳۰۹۰۰   تومان
تیرآهن سایز ۲۲      ⬅️    ۲۹۵۰۰   تومان
تیرآهن سایز ۲۴      ⬅️    ۲۹۵۵۰   تومان
تیرآهن سایز ۲۷      ⬅️    ۲۸۸۵۰   تومان

تاریخ:1402/02/24

منبع:آهن نیوز

فروشگاه فولاد، انواع فولاد، فولاد، فولاد در ابعاد و اشکال مختلف، ورق فولاد، تسمه فولاد ، لوله فولاد،میلگرد فولادی، انواع فولاد قالب پلاستیک

قیمت فولاد

همراه : 09121859720

ایمیل : Kabiri.Nima@gmail.com

ادامه ریزش قیمت تیرآهن در بازار

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *