طبق اطلاعیه بورس کالای ایران امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ قرار است ۱۹۵ هزار و ۶۴۴ تن محصول فولادی شامل تیرآهن، میلگرد، ناودانی، نبشی، ورق سرد B، ورق گرم و گالوانیزه G در تالار صنعتی عرضه شود. این میزان عرضه نسبت به هفته قبل ۲۰/۹ درصد کاهش دارد.

در محصولات امروز عرضه شده تیرآهن با حجم ۲۱ هزار و ۵۱۵ تن و میانگین قیمت پایه آن ۲۰۷ هزار و ۲۲۲ ریال ارائه شده که تقریبا ۳/۵ برابر بیشتر از عرضه هفته قبل بوده و ۱/۸ درصد نیز افزایش قیمت داشته که تغییرات قیمتی آهن بین ۱۹۹ هزار ریال تا ۲۱۰ هزار و ۲۱۲ ریال است. 

همچنین میلگرد نیز با افزایش ۳۴/۲ درصدی حجم عرضه و ۳ درصدی قیمت همراه بوده و به مقدار ۱۳۶ هزار و ۸۸۳ تن و میانگین قیمت پایه ۲۰۲ هزار و ۹۰۰ ریال عرضه شده که تغییرات قیمتی آن نیز بین ۱۸۱ هزار ریال تا ۲۰۴ هزار و ۶۸۰ ریال است. 

گفتنی است طبق ابلاغیه دیروز بورس کالا از امروز درصد پیش‌پرداخت سفارش خرید محصولات میلگرد و تیرآهن از ۳۰ درصد به ۱۰ درصد کاهش می‌یابد.

نبشی و ناودانی عرضه شده د تالار صنعتی امروز نیز با افزایش عرضه ولی کاهش قیمتی حدود ۴/۵ درصدی ارائه شده است. 

در میان ورق‌های عرضه شده امروز نیز تسویه ورق گالوانیزه عرضه شده توسط ورق خودرو چهارمحال بختیاری به صورت ۵۰ درصد نقد و ۵۰ درصد اعتباری است اما تسویه مابقی محصولات ورقی به صورت نقدی است.

تاریخ:1402/01/30

منبع:آهن نیوز

فروشگاه فولاد، انواع فولاد، فولاد، فولاد در ابعاد و اشکال مختلف، ورق فولاد، تسمه فولاد ، لوله فولاد،میلگرد فولادی، انواع فولاد قالب پلاستیک

قیمت فولاد

همراه : 09121859720

ایمیل : Kabiri.Nima@gmail.com

افزایش قیمت میلگرد و تیرآهن بورسی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *