در انتهای معاملات امروز محصولات فولادی در تالار صنعتی، با حذف ورق رنگی از تابلوی معاملات و ریزش ۳۲ درصدی حجم عرضه‌ها، ۱۳۱ هزار و ۶۱۱ تن محصول با میزان تقاضای ۱۱۵ هزار و ۵۹۶ تنی معامله شد.

طبق اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ قرار بود ۱۹۳ هزار و ۴۰۵ تن محصول فولادی شامل تیرآهن، میلگرد ناودانی، نبشی، ورق گرم، ورق رنگی و ورق سرد B در تالار صنعتی عرضه شود. اما در انتهای معاملات با حذف ورق رنگی از تابلوی معاملات و ریزش ۳۲ درصدی حجم عرضه‌ها، ۱۳۱ هزار و ۶۱۱ تن محصول با میزان تقاضای ۱۱۵ هزار و ۵۹۶ تنی معامله شد.

تیرآهن و میلگرد عرض شده در بازار امروز که به ترتیب ۹/۷ درصد و میلگرد ۷/۳ درصد افزایش قیمت نسبت به هفته قبل داشتند با ریزش ۳/۱ درصد از حجم تیرآهن و ۳۶/۳ درصد از حجم میلگرد به طور کامل بر مبنای همان قیمت پایه معامله شدند. این درحالی است که تقریبا سومین هفته متوالی است که افزایش قیمت خصوصا در تیرآهن و میلگرد ادامه دارد.

میانگبن موزون قیمت پایه تعیین شده برای تیرآهن در بازار امروز ۲۵ هزار و ۳۲۷ تومان است که بالاترین قیمت معامله ۲۵ هزار و ۳۹۱ تومان و پایین‌ترین قیمت ۲۴ هزار و ۹۱۰ تومان به ازای هر کیلو بدون اعمال مالیات بر ارزش افزوده انجام شد.

همینطور میلگرد با میانگین موزون قیمت پایه ۲۴ هزار و ۳۸۷ تومان به ازای هر کیلو معامله شد که بالاترین قیمت معامله ۲۴ هزار و ۷۲۳ تومان و پایین‌ترین قیمت ۲۱ هزار و ۸۰۰ تومان برای میلگرد طول کوتاه انجام شده است.

بیشترین افزایش قیمت در عرضه‌های امروز مربوط به ۴ هزار و ۵۰۰ تن ورق سرد B معامله شده توسط فولاد غرب آسیا است که با ۲۳/۳ درصد افزایش قیمت نسبت به هفته قبل به مبلغ ۲۸ هزار و ۴۳ تومان بوده که در نهایت نیز با ۱۳/۸۷ درصد بالاتر از نرخ پایه به مبلغ میانگین ۳۱ هزار و ۹۳۴ هزار تومان معامله شد. برای این مقدار عرضه این محصول ۵ هزار و ۸۰۰ تن تقاضا موجود بود.

تاریخ:1402/02/14

منبع:آهن نیوز

فروشگاه فولاد، انواع فولاد، فولاد، فولاد در ابعاد و اشکال مختلف، ورق فولاد، تسمه فولاد ، لوله فولاد،میلگرد فولادی، انواع فولاد قالب پلاستیک

قیمت فولاد

همراه : 09121859720

ایمیل : Kabiri.Nima@gmail.com

بازار کم رونق محصولات فولادی در رینگ صنعتی

One thought on “بازار کم رونق محصولات فولادی در رینگ صنعتی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *