مدیرعامل شرکت فولاد خرمدشت تاکستان گفت: برق در تابستان و گاز در فصل سرد سال از مشکلات واحدهای فولادی است و نیاز داریم نظرات در این حوزه کارشناسی شده باشد و دولت استان‌ها را در این حوزه مدیریت کند.

مجید سعیدیان گفت: مجموعه فولاد خرمدشت در حوزه تولید میلگرد عاج دار در انواع مختلف فعالیت دارد و زمینه اشتغال برای ۲۷۰ نفر را فراهم کرده است.

مدیرعامل شرکت فولاد خرمدشت تاکستان ادامه داد: تاکنون به سیزده کشور همسایه و حوزه آسیا صادرات داشتیم و با گسترش زمینه فعالیت و در راستای توسعه، صادرات به آلمان و ایتالیا در دستور کار قرار دارد.

وی اضافه کرد: در این مجموعه سالانه حدود ۴۰۰ هزار تن تولید صورت می‌گیرد و صادرات سال گذشته ۱۵۰ میلون دلار بود که نسبت به سال ۱۴۰۰ حدود دو و نیم برابر رشد داشت.

این فعال اقتصادی استان قزوین عنوان کرد: محصولات تولید شده در این واحد تولیدی در صنعت خودروسازی، لوسترسازی و لوازم منزل کارایی دارد و در طرح توسعه در راستای اشتغالزایی خط جدید با هزینه ۲۵ میلیارد راه‌اندازی و زمینه اشتغال ۵۰ نفر را فراهم می‌کند.

مدیرعامل شرکت فولاد خرمدشت تاکستان عنوان کرد: برای امسال پیش‌بینی شده که برق مورد نیاز صنعت تامین شود و امیدواریم این مشکل حل شود، دولت باید استان‌ها را در این حوزه مدیریت کند زیرا در سال گذشته قطعی برق نامتوازن بود به شکلی که یک واحد چند روز برق نداشت اما یک واحد یا شهرک صنعتی مشکل برق کمتری داشت.

وی ادامه داد: اظهار نظر و راهنمایی صنایع در این حوزه باید کارشناسی شده باشد، گاهی شاهد این هستیم که در رابطه با کاهش مصرف برق در فولاد نظرات غیرکارشناسی ارائه می‌شود، گاهی هم پیشنهاد تولید برق پیشنهاد می‌شود اما باتوجه به مشکلاتی که صنعتگران دارند، اضافه شدن تولید برق کار را سخت‌تر می‌کند.

سعیدیان درباره گلخانه‌ای که در این واحد تولیدی فعال است، گفت: فضای کار در بخش فولاد سخت است و برای تلطیف محیط و روحیه دادن این گلخانه راه‌اندازی شده و در تعطیلات و مناسبت‌های مختلف به پرسنل گلدان هدیه داده می‌شود، همچنین بازدیدکنندگان هم از گلدان‌های این مجموعه استفاده می‌کنند.

تاریخ:1402/02/13

منبع:تیتر قزوین

فروشگاه فولاد، انواع فولاد، فولاد، فولاد در ابعاد و اشکال مختلف، ورق فولاد، تسمه فولاد ، لوله فولاد،میلگرد فولادی، انواع فولاد قالب پلاستیک

قیمت فولاد

همراه : 09121859720

ایمیل : Kabiri.Nima@gmail.com

برق در تابستان از چالش‌های پیش روی صنایع فولادی است

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *