در بازار قراضه وارداتی در ترکیه فعالیت بیشتری طی روزهای اخیر مشاهده شده و همین بهبود بازار قیمت قراضه وارداتی سنگین ۲۰-۸۰ را ۷۵/ ۵دلار بالا برده به ۷۵/ ۴۱۸دلار در هر تن سی‌اف‌آر ترکیه رسانده است. کارخانه‌ای در منطقه آسیب‌دیده از زلزه اخیر در اسکندرون قراضه سنگین آمریکا را در ۵/ ۴۲۰دلار معامله کرد که برای حمل اواسط ماه مارس است.

رشد قیمت قراضه با شروع بازسازی ترکیه

به گزارش فولاد ایران، کارخانه دیگری در این منطقه اعلام کرده دوشنبه جاری فعالیت خود را از سر می‌گیرد. برخی دیگر هنوز در حال بررسی وضعیت خطوط تولید قبل از شروع به کار مجدد هستند. فعالان بازار معتقدند تقاضا بالاست و به‌زودی قیمت به ۴۳۰ تا ۴۴۰دلار خواهد رسید و بازسازی مناظق آسیب‌دیده از زلزه اخیر ترکیه آغاز می‌شود که ظاهرا تا ۴میلیون تن میلگرد بین ۳ تا ۴ ماه آینده در این منطقه نیاز خواهد داشت و دولت ترکیه در تلاش است قیمت میلگرد را در حد ممکن ثابت نگه دارد. دولت ترکیه قصد دارد از ماه مارس بازسازی را آغاز کند و آن را در سال‌جاری میلادی به اتمام برساند. از این رو بعید است در آینده نزدیک قیمت قراضه وارداتی در ترکیه کمتر از ۴۲۰دلار باشد و باید منتظر رشد قیمت بیشتر نیز بود. قراضه آ۳ نیز ۵دلار بالا رفته و ۴۰۵دلار در هر تن سی‌اف‌آر ترکیه است. میلگرد صادراتی ترکیه نیز ۵/ ۷۰۲دلار در هر تن فوب است که ۵/ ۲دلار رشد داشته است.

تاریخ:1401/12/01

منبع:دنیای اقتصاد

فروشگاه فولاد، انواع فولاد، فولاد، فولاد در ابعاد و اشکال مختلف، ورق فولاد، تسمه فولاد ، لوله فولاد،میلگرد فولادی، انواع فولاد قالب پلاستیک

قیمت فولاد

همراه : 09121859720

ایمیل : Kabiri.Nima@gmail.com

رشد قیمت قراضه با شروع بازسازی ترکیه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *