کرباسیان مطرح کرد
رفع عقب‌ماندگی‌های معدنی با حذف تحریم
فولاد نیوز: رییس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ضمن تبریک به ملت ایران به خاطر مقاومت‌شان در جریان مذاکرات انجام شده، اظهار کرد: ان‌شاءالله تفاهم ایران با قوی‌ترین و بزرگ‌ترین کشورها با تدبیر رهبری و تلاش تیم مذاکره‌کننده موجب جذب سرمایه‌گذاری خارجی و رفع عقب‌ماندگی‌ها می‌شود.
به گزارش«فولاد نیوز»، مهدی کرباسیان گفت: تفاهم ایران با بزرگ‌ترین کشورهای دنیا باعث گشایش در امور کشور بیش از پیش می‌شود.
وی ‌اظهار کرد: در حوزه معدن و اقتصاد اگر با تدبیر و پختگی عمل شود و کشورهای طرف مذاکره و غربی بر گفته و نوشته خود پایبند باشند و شیطنت نکنند، پیش‌بینی می‌شود محدودیت‌های مالی برداشته شود.
رییس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی با اشاره به کاهش فشارهای بین‌المللی در حوزه صادرات و واردات، تصریح کرد: در بخش تکنولوژی نیز محدودیت‌ها رفع می‌شود.
کرباسیان همچنین خاطرنشان کرد: در بخش معدن و صنایع معدنی شاهد اتفاق‌ها و مراجعات متعددی از سوی کشورهای مختلف هستیم و به نظر می رسد بتوانیم با رفع تحریم سرمایه‌گذار جذب کرده و و عقب‌ماندگی‌ها در حوزه معدن را از طریق جذب سرمایه‌گذاری جبران کنیم.
منبع: ایسنا

 

فروشگاه فولاد آسمان

انواع فولاد های آلیاژی، فولاد های سوپر آلیاژی و فولاد های میکرو آلیاژی در ابعاد و اشکال مختلف

فروشگاه فولاد

قیمت فولاد

همراه : 09121859720

ایمیل : Kabiri.Nima@gmail.com

رفع عقب‌ماندگی‌های معدنی با حذف تحریم، فروشگاه فولاد آسمان، انواع فولاد، فولاد آلیاژی، فروش فولاد، قیمت فولاد، فروشگاه فولاد 1394/04/23