مدیر ارشد تولید شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت: شرکت فولاد مبارکه اصفهان یکی از رقبای جدی فولادسازان اروپایی از لحاظ کیفیت است.

به گزارش رویش نیوز مختار بخشیان در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: صادرات این شرکت به کشورهای اروپایی به 1.5 میلیون تُن رسیده است.

وی افزود: 50 درصد از این محصولات به بازار اروپا شامل کشورهایی مانند انگلیس، ایتالیا، بلژیک، فرانسه، اتریش، پرتغال و اسپانیا صادر می‌شود.

مدیر ارشد تولید شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت: همه محصولات شرکت فولاد مبارکه اصفهان جزء محصولات درجه یک در میان برندهای اروپایی است و به جرات می‌توان گفت رقیب جدی شرکت‌های خارجی است.

وی با اشاره به بهره‌برداری از دو واحد مهم گاززدایی و سولفورزدایی در سال گذشته اظهار کرد: بهره‌برداری از این دو واحد نقش مهمی در تولید محصولات استراتژیک و ویژه داشته است.

بخشیان از تولید ورق‌های مورد استفاده مخصوص انتقال گاز ترش در سال جاری خبر داد و گفت: شرکت فولاد مبارکه برای تولید این نوع محصول که در پروژه‌های نفتی و پتروشیمی به کار‌ می‌رود، اعلام آمادگی می‌کند.

وی تولید تختال با هیدروژن پایین، تولید پلیت‌های خاص در حوزه‌های نفتی، HSL های با سختی بالا و هیدروژن پایین و تولیدات مخصوص خودروسازی با بهترین کیفت را از دیگر توانمندی‌های این شرکت معرفی کرد.

استقبال خودروسازان از محصولات شرکت فولاد مبارکه اصفهان

مدیر ارشد تولید شرکت فولاد مبارکه اصفهان با اشاره به دست‌یابی به فناوری تولید ورق‌های کاربردی در صنایع خودروسازی گفت: تولید گریدهای با فرم‌پذیری بالا در این شرکت با عبور موفق از مراحل ارزشیابی و فرآیند تست هم‌اکنون در مرحله عرضه به بازار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: دو شرکت تولیدی سایپا و ایران خودرو برای خرید این نوع تولیدات شرکت فولاد مبارکه استقبال و اعلام آمادگی کرده‌اند.

بخشیان تنوع در تولید محصولات را یکی دیگر از مزیت‌های رقابتی این شرکت با شرکت‌های مشابه عنوان و اضافه کرد: محصولات از حیث ابعاد و تنوع خاص و ویژه هستند.

 

فروشگاه فولاد آسمان

انواع فولاد های آلیاژی، فولاد های سوپر آلیاژی و فولاد های میکرو آلیاژی در ابعاد و اشکال مختلف

فروشگاه فولاد

قیمت فولاد

همراه : 09121859720

ایمیل : Kabiri.Nima@gmail.com

رقابت فولاد مبارکه با فولادسازان اروپایی ، فروشگاه فولاد آسمان، انواع فولاد، فولاد آلیاژی، فروش فولاد، قیمت فولاد، فروشگاه فولاد 22 تیر 1394 ، 14:43