محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی با حضور در محل احداث کارخانه فولاد شهرستان راور و بررسی روند پیشرفت فیزیکی این کارخانه، گفت: قراز است کارخانه فولاد راور در فاز اول 105 هزار تن آهن اسفنجی تولید کند و در حال حاضر فاز اول این کارخانه طبق برنامه زمانبندی 16 ماه دیگر به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی طرح فولادی راور از چند ماه قبل آغاز شده است، افزود: در این طرح یک مجموعه فولادی دیده شده است که چرخه زنجیره تولید فولاد را به هم متصل می کند و همچنین این طرح 250 نفر اشتغال زایی به صورت مستقیم و 500 نفر به طور غیز مستقیم را دارد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فاز دوم کارخانه برای توسعه بیشتر نیز برنامه ریزی شده است، گفت: در فاز دوم هم تولید 105 هزار تن آهن اسفنجی در نظر گرفته شده که با بهره برداری کامل از کارخانه 210 هزار تن آهن اسفنجی به تولید استان کرمان افزوده می شود.

در این بازدید که میرصاقی فرماندار راور و اژدری شهردار راور نیز حضور داشتند با توافق صورت گرفته با مدیر عامل کارخانه مصوب شد که کلیه خرید ها و خدمات کارخانه از طریق شهرستان راور انجام شود تا ضمن توسعه رونق اقتصادی در این شهرستان باعث ایجاد اشتغال به صورت غیر مستقیم نیز گردد.

گفتنی است طرح فولادی شهرستان راور با سرمایه گذاری یکصد میلیارد تومان در حال احداث است که با بهره برداری از آن تحول عظیمی در رونق اقتصادی شهرستان راور دارد.

 

 

 

فروشگاه فولاد آسمان

انواع فولاد های آلیاژی در ابعاد مختلف و اشکال مختلف

فروشگاه فولاد

قیمت فولاد

همراه : 09121859720

ایمیل : Kabiri.Nima@gmail.com

کارخانه فولاد راور کرمان در چه حال است؟! 94/08/16 فروشگاه فولاد آسمان ، فولاد
Tagged on: