در انتهای معاملات دیروز محصولات فولادی در بورس کالا، ۹۹ درصد از کالاهای عرضه شده به مقدار ۱۷۸ هزار و ۸۸۰ تن معامله شده که برای این مقدار عرضه معامله شده ۲۰۹ هزار و ۷۰ تن نیز تقاضا در بازار موجود بود.

۹۹ درصد محصولات فولادی معامله شد

طبق اطلاعیه بورس کالای ایران دیروز هشتم خرداد ۱۴۰۲ قرار بود ۱۸۰ هزار و ۷۸۰ تن محصولات زنجیره فولادی شامل تختال C، شمش بلوم، ورق گالوامیزه G، ورق سرد خودرو و ورق رنگی در تالار صنعتی عرضه شود که در انتهای معاملات، ۹۹ درصد از کالاهای عرضه شده به مقدار ۱۷۸ هزار و ۸۸۰ تن معامله شده و فقط ۱ درصد که مربوط به چهر شرکت عرضه کننده شمش بلوم بود حذف شد. برای این مقدار عرضه معامله شده ۲۰۹ هزار و ۷۰ تن نیز تقاضا در بازار موجود بود.

حجم شمش بلوم معامله شده شده در بورس کالای امروز ۷/۱ درصد کاهش نسبت به حجم اطلاعیه داشته و به مقدار ۱۱۰ هزار و ۴۳۰ تن و با نرخ پایه ۲۰ هزار و ۵۴۰ تومان معامله شد که ۰/۲ درصد افزایش در قیمت را نشان می‌دهد. پایین‌ترین مبلغ معامله شده برای این محصول ۱۹ هزار و ۲۰۰ تومان بوده و بالاترین مبلغ نیز ۲۰ هزار و ۸۶۰ تومان به ازای هر کیلوگرم است. نوع تسویه نیز برای این محصول به جز یک مورد کاملا نقدی تعیین شده است.

این در حالی است که شمش بلوم عرضه شده در ششم خرداد در هفته جاری با ۸۶/۷ درصد ریزش به مقدار ۱۰ هزار و ۵۰۰ تن معامله شد که برای این مقدار نیز تقاضای چندانی وجود نداشت. میانگین نرخ معامله شده برای این محصول ۲۳ هزار و ۲۷۰ تومان بود که افزایش قیمت حدود دو درصدی نیز نسبت به هفته قبل داشته است.

محصول تختال موجود در لیست هم با حذف ۲/۴ درصد عرضه‌ها به مقدار ۵۵ هزار تن بر مبنای همان نرخ پایه به مبلغ ۱۹ هزار و ۱۰۰ تومان به ازای هر کیلوگرم معامله شد که نسبت به هفته قبل این مبلغ تغییری نداشته است.

همچنین در عرضه‌های امروز ۵ هزار تن ورق گالوانیزه، ۴۵۰ تن ورق سرد خودرو و ۸ هزار تن ورق رنگی بر مبنای همان نرخ پایه موجود در اطلاعیه به طور کامل معامله شدند.

تاریخ:1402/03/09

منبع:آهن نیوز

فروشگاه فولاد، انواع فولاد، فولاد، فولاد در ابعاد و اشکال مختلف، ورق فولاد، تسمه فولاد ، لوله فولاد،میلگرد فولادی، انواع فولاد قالب پلاستیک

قیمت فولاد

همراه : 09121859720

ایمیل : Kabiri.Nima@gmail.com

۹۹ درصد محصولات فولادی معامله شد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *