بجنورد- مديرعامل مجتمع فولاد اسفراين گفت: افزايش توليد و به دنبال آن افزايش اشتغال نيازمند نقدينگي بوده اما اين مجتمع دو سال است موفق به استفاده از هیچ گونه تسهیلاتی نشده است.

علي وفامهر در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اينكه مجتمع فولاد اسفراين در زمينه توليد قطعات فولادي و آلياژي فعاليت دارد، افزود: اين شركت پس از ۲۰ سال به سود آوري رسيده و اكنون مهم ترين دغدغه آن حفظ و تداوم سودآوري و وضعيت مطلوب بهره وري اين مجتمع است.

وي اظهار داشت: توليد انواع قطعات فولادی و آلیاژی و سالانه بيش از هزار ميليارد تومان فروش و ۳۰۰ ميليون تومان سود نشانگر وضعيت مطلوب مجتمع فولاد اسفراين است.

وفامهر همچنين با اشاره به وضعيت فولاد تولیدی این مجتمع در بازار جهاني با بیان این که از نيمه دوم سال گذشته در این زمینه روند نزولي داشته ایم، تصريح كرد: كشورهاي چين، هند و نیز كشورهاي جهان سوم كه با تكنولوژي هاي پيشرفته توسعه مي يابند، عرصه را براي صادرات و عرضه توليدات داخلي مشكل كرده است.

وي گفت: اين در حالي است كه در كشور ما به ويژه خراسان شمالي به دليل ضعف فرهنگي صنعتي و نوپا بودن، علاوه بر مشكلات عمومي تمامی واحدهای تولیدی و صنعتی کشور، مشكلات ويژه اي نیز ايجاد شده است.

وفامهر در خصوص مسائل و مشکلات موجود در زمینه تأمین آب مورد نیاز مجتمع فولاد اسفراین نيز افزود: چاه هاي آب اين شركت را خودمان حفر كرده و هزينه آب و برق را پرداخت مي كنيم اما در حالي كه سال ۹۱، ۱۰۰ ميليون تومان بابت حق برداشت پرداخت كرديم اين ميزان در سال ۹۲ سه برابر افزايش يافت و در سال گذشته نيز به ۵۰۰ ميليون تومان رسید.

مديرعامل مجتمع صنعتي فولاد اسفراين گفت: افزايش توليد و به دنبال آن افزايش اشتغال در استان نيازمند نقدينگي است اين در حالي است كه اين مجتمع دو سال است که موفق به استفاده از هیچ گونه تسهيلاتی نشده است.

وي شكوفايي و بقا صنعت كشور و استان را در گرو صادرات توليدات عنوان كرد و افزود: برای دست یابی به رونق اقتصادی می بایست به رفع موانع توليد و صنعت در استان توجه بیشتری شود.

یکشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۴ – ۱۲:۲۶

 

فروشگاه فولاد آسمان

انواع فولاد های آلیاژی، فولاد های سوپر آلیاژی و فولاد های میکرو آلیاژی در ابعاد و اشکال مختلف

فروشگاه فولاد

قیمت فولاد

همراه : 09121859720

ایمیل : Kabiri.Nima@gmail.com

افزايش توليد در مجتمع فولاد اسفراین نيازمند نقدينگي است، فروشگاه فولاد آسمان، انواع فولاد، فولاد آلیاژی، فروش فولاد، قیمت فولاد، فروشگاه فولاد
Tagged on: