اسفراین- وزیر کار، تعاون، رفاه و امور اجتماعی از اجرای طرح توسعه مجتمع فولاد اسفراین خبر داد و گفت: با اجرای این طرح تولید این مجتمع یک سوم میزان فعلی افزایش می یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی ربیعی پیش از ظهر جمعه در بازدید از مجتمع فولاد اسفراین، با اشاره به اجرای طرح توسعه این مجتمع، اظهار کرد: متأسفانه تحریم های بین المللی مانع از اجرای این طرح توسعه ای شد اما با توجه به باز شدن فضای بین المللی، امید داریم در سال ۹۴ گشایشی حاصل شده و اعتباراتی در این زمینه تخصیص یابد.

وی اضافه کرد: با اجرای این طرح توسعه ای تولید این مجتمع یک سوم میزان فعلی افزایش یافته و ۳۰۰ نفر اشتغال زایی جدید در آن صورت می گیرد.

ربیعی همچنین در پاسخ به سرنوشت حقوق و عیدی بازنشستگان مجتمع فولاد اسفراین با بیان این که حقوق بازنشسته‌های فولاد واریز و عیدی آنها با حقوق اسفند واریز می شود، افزود: متأسفانه در مورد این مجتمع گرفتار ساختارهای ناقص و معیوبی بودیم که زیر بار صندوق فولاد رفتیم اما در حال حاضر تنها یک ماه حقوق کارگران این مجتمع عقب افتاده که این مطالبات نیز تا پایان سال پرداخت می شود.

به گفته وی در سطح کلان نیز دولت و مجلس متوجه مشکلات کارگران شده‌اند و همه تلاش می‌کنند تا زندگی خوب و باکرامتی برای کارگران فراهم شود.

ربیعی در عین حال تصریح کرد: نباید مشکل کارگران فولاد به ابزاری برای تسویه حساب سیاسی برخی افراد تبدیل شود.

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که خراسان شمالی در زمره استان های کم برخوردار کشور است، افزود: این نابرابری ها برای دولت تدبیر و امید قابل قبول نیست و در برنامه ریزی منطقه ای دولت یازدهم این موضوع به طور جدی مورد توجه قرار گرفته و در زمان بندی مشخص این نابرابری ها کاهش می یابد.

وی اظهار داشت: کاستن این نابرابری‌های منطقه‌ای از اولویت‌های دولت تدبیر و امید بوده تا در مدت زمان معینی عقب‌ماندگی‌ها از بین برود.

ربیعی در مورد اجرای فاز دوم مجتمع پتروشیمی خراسان نیز با اشاره به این که مطالعات این طرح انجام شده و امروز نهایی می شود، افزود: با آغاز به کار این فاز برای ۷۰۰ نفر شغل ایجاد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، وزیر کار با هدف افتتاح چند طرح ورزشی ویژه کارگران و آغاز عملیات اجرایی پالایشگاه تولید بنزین یورو چهار در شیروان به خراسان شمالی سفر کرده است.

جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ – ۱۴:۳۴

 

فروشگاه فولاد آسمان

انواع فولاد های آلیاژی، فولاد های سوپر آلیاژی و فولاد های میکرو آلیاژی در ابعاد و اشکال مختلف

فروشگاه فولاد

قیمت فولاد

همراه : 09121859720

ایمیل : Kabiri.Nima@gmail.com

طرح توسعه مجتمع فولاد اسفراین اجرا می شود، فروشگاه فولاد آسمان، انواع فولاد، فولاد آلیاژی، فروش فولاد، قیمت فولاد، فروشگاه فولاد
Tagged on: