غول صنعت سنگ‌آهن که تحت حمایت دولت چین است، اظهار می‌کند که قیمت‌ها به شدت افزایش یافته‌اند.

به نقل از MINING معاملات آتی سنگ‌آهن در سنگاپور در روز دوشنبه در یک رالی که عمدتاً تحت تأثیر تولید شگفت‌انگیز فولاد چینی منعطف بود، به بالاترین حد خود از ماه مارس رسید. گروه گلدمن ساکس روز سه شنبه در یادداشتی اعلام کرد که بازار جهانی سنگ‌آهن با کسری مواجه است و افزایش قیمت بیشتری در راه است.

در حالی که برای مقامات فولاد چین ابراز تاسف از افزایش قیمت سنگ‌آهن غیرعادی نیست، اما این اظهارات در زمان حساسی برای معدنچیانی مانند Rio Tinto Plc یا BHP Group آمده است. CMRG سال گذشته با هدف متمرکز کردن واردات سنگ آهن و بالا بردن وزن چین در برابر غول های معدنی جهانی تاسیس شد.

مدیران معدنی حاضر در رویداد شانگهای شامل دینو اوترانتو، مدیر اجرایی Fortescue Metals Group Ltd.، در حالی که مدیر اجرایی ریو، یاکوب استاشولم، سخنرانی خود را به صورت ویدئویی در جمع ایراد کرد.

Stausholm گفت: “CMRG به سرعت در حال تبدیل شدن به یک بازیگر کلیدی در صنعت جهانی سنگ آهن است و نقش مهمی در افزایش توسعه با کیفیت بالا در صنعت فولاد دارد.” شراکت ما در حال پیشرفت است.

در همان رویداد، یک مقام ارشد از انجمن آهن و فولاد چین هشدار داد که قیمت بالای سنگ آهن می تواند مانع از سرمایه گذاری ضروری در زمینه هایی از جمله کربن زدایی شود. صنعت فولاد جهان در دهه‌های آینده به هزینه‌های هنگفتی نیاز دارد تا از اتکا به کوره‌های بلند زغال‌سنگ دور شود.

جیانگ وی، نایب رئیس CISA گفت: «بنای زیست محیطی برای توسعه پایدار زنجیره تامین سنگ آهن به طور فزاینده ای شکننده است.

تاریخ:1402/08/18

منبع:فولاد24

فروشگاه فولاد، انواع فولاد، فولاد، فولاد در ابعاد و اشکال مختلف، ورق فولاد، تسمه فولاد ، لوله فولاد،میلگرد فولادی، انواع فولاد قالب پلاستیک

قیمت فولاد

همراه : 09121859720

ایمیل : Kabiri.Nima@gmail.com

اظهارات غول صنعت سنگ‌آهن قیمت ها تحت حمایت چین به شدت افزایش یافته

One thought on “اظهارات غول صنعت سنگ‌آهن قیمت ها تحت حمایت چین به شدت افزایش یافته

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *