بخش ساخت و ساز در سه ماهه ژوئیه تا سپتامبر 13.3 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد کرده است و نشان‌دهنده رشد 7.9 درصدی نسبت به سه ماهه قبل تا ژوئن 2023 است که بالاترین میزان در پنج فصل گذشته است.

به نقل از رویترز؛ در تاریخ 20 دسامبر، به نقل از منابع رسمی، تحلیلگران و مقامات صنعت اعلام کردند که با نزدیک شدن به انتخابات در هند، تقاضای فولاد در سال مالی آینده با کند شدن تراز انتخابات، احتمالاً کاهش خواهد یافت. این مسئله ناشی از تاخیر در پروژه‌های دولتی و هزینه‌های زیرساختی می‌باشد.

هزینه‌های ثابت دولت در پروژه‌های زیرساختی، هند را که دومین تولیدکننده بزرگ فولاد خام جهان است، به یکی از سریع‌ترین بازارهای رو به رشد آلیاژ در سطح جهان سوق داده است، حتی با کاهش تقاضای جهانی.

با این حال، تحلیلگران اظهار داشته‌اند که تقاضای فولاد در سال مالی 2024-25 به میزان 7 تا 10 درصد رشد خواهد کرد، که کندتر از رشد 11 تا 12 درصدی پیش‌بینی شده در سال جاری تا مارس 2024 است.

از سوی دیگر، پیش‌بینی می‌شود هند همچنان بازار اصلی رشد فولاد در جهان باقی‌مانده و تحقیقات نشان می‌دهد که مصرف فولاد در این کشور ادامه دارد. از آوریل تا اکتبر، مصرف فولاد تمام‌شده در هند به بالاترین حد خود در پنج سال گذشته رسیده است. این افزایش ناشی از افزایش فعالیت در بخش ساخت و ساز و افزایش تقاضا در بخش خودرو بوده است.

به طور خاص، بخش ساخت و ساز در سه ماهه ژوئیه تا سپتامبر 13.3 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد کرده است و نشان‌دهنده رشد 7.9 درصدی نسبت به سه ماهه قبل تا ژوئن 2023 است که بالاترین میزان در پنج فصل گذشته است.

تاریخ:1402/09/29

منبع:فولاد24

فروشگاه فولاد، انواع فولاد، فولاد، فولاد در ابعاد و اشکال مختلف، ورق فولاد، تسمه فولاد ، لوله فولاد،میلگرد فولادی، انواع فولاد قالب پلاستیک

قیمت فولاد

همراه : 09121859720

ایمیل : Kabiri.Nima@gmail.com

احتمال کاهش تقاضای فولاد در هند در سال مالی آینده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *