سعید اسلامیان، مدیر بازرگانی شرکت آفتاب درخشان خاورمیانه ( هلدینگ میدکو ) در پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران گفت: با توجه به انجام سرمایه‌گذاری‌های گسترده در صنایع فولادی و معدنی کشور، حضور قدرتمند صادرکنندگان ایرانی در بازارهای جهانی ضروری است.

سعید اسلامیان، مدیر بازرگانی شرکت آفتاب درخشان خاورمیانه (هلدینگ میدکو ) در حاشیه پنجمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران اکسپو ۲۰۲۳ در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایراسین افزود: خوشبختانه تاکنون در زمینه تولید فولاد سرمایه گذاری‌های خوبی در کشور انجام شده است و انتظار می‌رود با توجه به این سرمایه‌گذاری، سهم و رنکینگ ایران در بازارهای جهانی و صادراتی بیش از پیش تقویت شود.

وی با اشاره به شرایط تحریم‌های ظالمانه اظهار داشت: در این شرایط حضور صادرکنندگان ایرانی در بازارهای جهانی از اهمیت زیادی برخوردار است و این می‌تواند درآمدهای ارزی بیشتری را برای شرکتهای فعال در حوزه معدنی و صنایع معدنی داشته باشد.

مدیر بازرگانی شرکت آفتاب درخشان خاورمیانه یادآور شد: با توجه به مزیت‌های انرژی که در کشور ما وجود دارد؛ شرایط بسیار مناسبی برای فعالیت‌های صنعتی و معدنی در کشور فراهم شده است و برای حضور قدرتمند در بازارهای جهانی باید صادرکنندگان از این مزیت به خوبی استفاده کنند.

اسلامیان اظهار داشت: با توجه به اینکه در چشم انداز سال ۱۴۰۴ تولید فولاد کشور باید به بیش از ۵۵ میلیون تن در سال افزایش یابد این می‌تواند شرایط بهتری را برای صادرات به وجود آورد، البته برای دستیابی به این هدف بزرگ باید تامین مواد اولیه، سنگ آهن ماشین آلات و لجستیک برای دستیابی از اهمیت زیادی برخوردار است.

پنجمین نمایشگاه توانمندیهای صادراتی جمهوری اسلامی ایران با حضور حدود ۸۰۰ شرکت داخلی در بخش‌های مختلف اقتصادی کشور روزهای ۱۷ تا ۲۰ اردیبهشت ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برپا است و در سومین روز این نمایشگاه تاکنون علاقمندان زیادی از غرفه شرکت فولاد مبارکه اصفهان بازدید کردند.

تاریخ:1402/02/21

منبع:ایراسین

فروشگاه فولاد، انواع فولاد، فولاد، فولاد در ابعاد و اشکال مختلف، ورق فولاد، تسمه فولاد ، لوله فولاد،میلگرد فولادی، انواع فولاد قالب پلاستیک

قیمت فولاد

همراه : 09121859720

ایمیل : Kabiri.Nima@gmail.com

حضور قدرتمند صادرکنندگان فولاد ایران در بازارهای جهانی ضروری است

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *