محمود بندرچی مدیر عامل شرکت رستاک پادویژن و برگزار کننده پانزدهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی و فولاد، در نشست اختتامیه با فولاد مبارکه در خصوص کمبود فضا و عدم پاسخگویی به نامه‌های مکتوب به اتاق نقد کرد.

 مدیر عامل شرکت رستاک پادویژن گفت: پانزدهمین پانزدهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی و فولاد صورت پذیرفت، که سه دوره در این فضا برگذار شد.  متاسفانه کمبود فضا، بالغ بر ۱۵۰ تا شرکت در حضور این نمایشگاه جا ماندند و تمام غرفه‌ها ۳ ماه قبل از رویداد پر شدند.

وی، ضمن ابراز خوشحالی از استقبال بی‌نظیر بازدیدکنندگان از نمایشگاه گفت: اگر ایمان و باور داریم که اصفهان قطب صنایع فولاد، نساجی، طلا و جواهرات هست، لیکن این فضا برای این حجم از تقاضا بسیار کوچک است.

طیب‌نیا مدیرعامل فولاد مبارکه، در پاسخ به سوال بندرچی، در خصوص حل مسئولیت اجتماعی فولاد مبارکه در مورد مسئله مذکور، گفت:

فضای نمایشگاه نسبت به نمایشگاه‌های قبلی که در همین فضا بود ارتقاء پیدا کرده است. شرکت‌های خوبی حضور داشتند و نمایشگاه فضای عملیاتی‌تری داشت.از معدود غرفه‌هایی که دیدم انتظار می‌رفت حداقل چند شرکت جدید در نمایشگاه حضور داشته باشند که این اتفاق افتاد. این نشان دهنده این هست که نمایشگاه به هدف نزدیک شده است.

بندرچی پاسخ به انتظارات مدیرعامل مبارکه در خصوص نگاه تخصصی‌تر به حضور بازدیدکنندگان خارجی از نمایشگاه گفت: بیش از ۱۵ نماینده از کشورهای همجوار(هیات معدنی هرات، فولاد پاکستان)، ۱۵ استان از آذربایجان غربی و شرقی، تبریز، اهواز و… در نمایشگاه حضور داشتند و خواهانیم که اتاق بازرگانی با توجه به قدرت و بودجه‌ای که دارد برای نمایشگاه‌های آتی همکاری داشته باشد، ضمن اینکه ما مکاتبات با اتاق بازرگانی را ۶ ماه پیش انجام دادیم که متاسفانه بی پاسخ ماند و حتی خودم شخصا از ریاست اتاق و استان دعوت کردم که متاسفانه، توجهی نکردند.

تاریخ:1402/06/05

منبع:فولاد24

فروشگاه فولاد، انواع فولاد، فولاد، فولاد در ابعاد و اشکال مختلف، ورق فولاد، تسمه فولاد ، لوله فولاد،میلگرد فولادی، انواع فولاد قالب پلاستیک

قیمت فولاد

همراه : 09121859720

ایمیل : Kabiri.Nima@gmail.com

نقد و بررسی بندرچی از صنعت و فولادی‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *