در معاملات هفته گذشته تا کنون محصولات زنجیزه فولاد نرخ پایه تیر آهن ۳۲۰ تومان افزایش داشته و میزان عرضه امروز در مقایسه با هفته جاری کاهش ۸/۳ درصدی را شاهد بوده است.

امروز هشتم شهریور ۱۴۰۲ قرار است ۲۸۵ هزار ۳۰۶ تن محصولات نورد فولادی شامل تیرآهن، میلگرد، ناودانی، نبشی و ورق گرم در تالار صنعتی بورس کالا عرضه خواهد شد. حجم عرضه‌های امروز در مقایسه با عرضه قبلی این محصولات در هفته جاری کاهش ۸/۳ درصدی را نشان می‌دهد.

تیرآهن عرضه شده در بورس کالای امروز با کاهش حجم ۲/۵ درصدی به مقدار ۲۷ هزار و ۹۸ تن است که نرخ پایه آن با ۱/۳ درصد افزایش به مبلغ ۲۲ هزار و ۹۵۳ تومان معامله خواهد شد. کمترین قیمت عرضه شده این محصول ۲۲ هزار و ۴۶۶ تومان و بیشترین قیمت ۲۳ هزار ۴۲۰ تومان است.

همچنین میلگرد با ۲۳۴ هزار و ۴۴۰ تن ۴/۵ درصد کاهش حجم عرضه نسبت به عرضه قبل دارد. میانگین موزون نرخ پایه این محصول ۲۲ هزار و ۳۸۸ تومان یا حدود ۲۴ هزار و ۴۰۳ تومان به اضافه ارزش افزوده و و تقریبا ۲۰۰ تومان بالاتر از میانگین نرخ پایه عرضه گذشته (۲۲ هزار و ۲۲۲ تومان) بر روی سایت بورس کالا قرار گرفته است. پایین ترین قیمت عرضه شده این محصول ۲۱ هزار و ۱۰۰ تومان و بیشترین قیمت ۲۲ هزار و ۷۴۴ تومان است.

ناودانی با دو هزار و ۹۰ تن حجم عرضه شده، افزایش ۵/۵ درصدی نرخ پایه داشته و به مبلغ ۲۳ هزار و ۳۷۹ تومان درحالی در تابلوی معاملات قرار می‌گیرد که افزایش حجمی به مقدار ۵/۵ درصد نسبت به عرضه قبل دارد.

نبشی نیز با ۲۸ درصد کاهش حجم نسبت به عرضه قبل داشته و به مقدار ۲ هزار و ۲۷۸ تن و افزایش ۰/۹ درصدی نرخ پایه به قیمت ۲۲ هزار و ۹۲۳ تومان معامله خواهد شد.

ورق گرم موجود در لیست عرضه امروز ۳۰/۷ درصد افزایش حجم نسبت به عرضه قبل داشته و به مقدار ۱۹ هزار و ۴۰۰ تن و با نرخ پایه ۲۵ هزار و ۲۹۴ تومان در تابلوی معاملات قرار خواهد گرفت.

تاریخ:1402/06/08

منبع:افق تهران

فروشگاه فولاد، انواع فولاد، فولاد، فولاد در ابعاد و اشکال مختلف، ورق فولاد، تسمه فولاد ، لوله فولاد،میلگرد فولادی، انواع فولاد قالب پلاستیک

قیمت فولاد

همراه : 09121859720

ایمیل : Kabiri.Nima@gmail.com

نوسان بازار محصولات فولادی در هفته گذشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *