براساس جدیدترین شماره نشریه متال بولتن، درحالی میزان فروش محصولات تخت فولادی در بازار داخلی برزیل در ماه ژوئن پایین گزارش شد و فروشندگان محصولات خود را با تخفیف به فروش رساندند که فعالان بازار از ثبات نسبی قیمت این محصولات گزارش دادند.

در این راستا، به نظر می‌رسد فروشندگان از افزایش ۵ درصدی قیمت در ماه آوریل استقبال کردند اما به دنبال این رشد قیمت و بازار رقابتی در برابر افزایش واردات محصول، میزان فروش کاهش یافته است.

ارزیابی ماهانه فست‌مارکتز نشان می دهد قیمت کویل ورق گرم فولادی، بازار داخلی،  exw برزیل بین ۴ هزار و ۴۰۰ رئال تا ۴ هزار و ۶۰۰ رئال (۸۹۳ تا ۹۳۴ دلار) به ازای هر تن محاسبه شد که این بازه قیمتی حاکی از افت ۳٫۲۳ درصدی نسبت به ماه قبل است. این محصول در ماه گذشته با نرخ بین ۴ هزار و ۶۰۰ رئال تا ۴هزار و ۷۰۰ رئال به ازای هر تن معامله می‌شد.

همچنین، قیمت کویل ورق سرد فولادی، بازار داخلی، exw برزیل ۵ هزار رئال تا ۵هزار و ۱۰۰رئال به ازای هر تن گزارش شد که این بازه قیمتی در مقایسه با ماه قبل ثابت باقی ماند.

در همین حال، قیمت ورق گرم گالوانیزه، بازار داخلی، exw برزیل نیز بین ۶ هزار رئال تا ۶هزار و ۵۰۰ رئال به ازای هر تن بود و نسبت به ماه گذشته، بدون تغییر گزارش شد.

در همین حال، توزیع‌کنندگان محصولات تخت فولادی شاهد رقابت خوب در بازار واردات بودند، زیرا پیشنهادات قیمتی چین پایین‌ گزارش شدند.

براساس ارزیابی فست‌مارکتز، قیمت کویل ورق گرم فولادی، واردات، cfr بنادر اصلی آمریکای جنوبی در بازه ۵۹۰ تا ۶۴۰ دلار به ازای هر تن شنیده شد که این بازه قیمتی در مقایسه با هفته قبل، رشد ۱۰ تا ۲۰ دلاری و نسبت به ماه گذشته، کاهش نشان می‌دهد. این محصول در هفته و ماه قبل به ترتیب در بازه‌های قیمتی ۵۸۰ تا ۶۲۰ دلار و ۵۹۰ تا ۶۵۰ دلار به ازای هر تن معامله می‌شد.

تاریخ:1402/03/23

منبع:فولادبان

فروشگاه فولاد، انواع فولاد، فولاد، فولاد در ابعاد و اشکال مختلف، ورق فولاد، تسمه فولاد ، لوله فولاد،میلگرد فولادی، انواع فولاد قالب پلاستیک

قیمت فولاد

همراه : 09121859720

ایمیل : Kabiri.Nima@gmail.com

پیش بینی فعالان بازار از قیمت‌ها در بازار محصولات تخت فولادی برزیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *