صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر فولاد مبارکه با10 هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شروع به فعالیت کرد

محمد یاسر طیب‌نیا، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه، اعلام کرد که پس از بازدید ناظران کارگروه صندوق‌های نوآوری و شکوفایی، مجوز فعالیت صندوق پژوهش و فناوری سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکتی فولاد با سرمایه ثبتی 10 هزار میلیارد ریال صادر شده است.

طیب‌نیا اظهار کرد که صندوق CVC فولاد مبارکه، بزرگ‌ترین صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکتی است و مجوز این صندوق در پانزدهمین جلسه کارگروه دائمی شورای راهبری فناوری‌ها و تولیدات دانش بنیان در خرداد ماه 1402 مصوب شده بود.

وی افزود که فولاد مبارکه با 600 شرکت دانش بنیان در حال همکاری است و این همکاری‌ها منجر به صرفه‌جویی180 میلیون دلاری شده است.

مهم است بدانیم که صندوق‌های پژوهش و فناوری سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکتی، مطابق دستورالعمل مصوب مورخ 1401/12/22 کارگروه دائمی شورای راهبری فناوری‌ها و تولیدات دانش بنیان، مجوز تأسیس خود را دریافت و تحت نظارت دبیرخانه کارگروه تخصصی صندوق‌های پژوهش و فناوری فعالیت می‌کنند. تاکنون 18 مجوز تأسیس صندوق CVC با مجموع سرمایه 38هزار میلیارد ریال اعطا شده است که از این تعداد 8 صندوق پژوهش و فناوری خطرپذیر شرکتی موفق به اخذ مجوز فعالیت شده‌اند.

تاریخ:1403/01/18

منبع:فولاد24

فروشگاه فولاد، انواع فولاد، فولاد، فولاد در ابعاد و اشکال مختلف، ورق فولاد، تسمه فولاد ، لوله فولاد،میلگرد فولادی، انواع فولاد قالب پلاستیک

قیمت فولاد

همراه : 09121859720

ایمیل : Kabiri.Nima@gmail.com

فولاد مبارکه و 10 هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *