به دلیل شروع زود هنگام زمستان در کره جنوبی و ژاپن کاهش کمی در واردات خود داشته‌اند و اکنون منتظر افزایش واردات در ماه نوامبر هستند.

تقاضا برای زغال سنگ حرارتی در آسیا در آستانه فصل افزایش مصرف زمستانی قرار دارد. با این وجود، قیمت‌ها همچنان در حال کاهش هستند. دلیل این موضوع افزایش واردات توسط اروپایی‌ها است، که تامین‌کنندگان را به جستجوی بازارهای صادراتی دیگر می‌کشاند. علاوه بر این، قیمت‌های داخلی در چین نیز به کاهش قیمت‌ها کمک کرده، زیرا تأمین‌کنندگان در تلاش برای رقابت در بازار بزرگترین تولیدکننده و مصرف‌کننده سوخت در جهان هستند. افزایش واردات زغال سنگ حرارتی در آسیا در ماه اکتبر نسبت به سپتامبر افزایش یافته است.

چین به عنوان دومین واردکننده زغال سنگ در جهان در ماه اکتبر واردات بیشتری داشته و هند نیز شاهد افزایش واردات بزرگی بوده است. اما ژاپن و کره جنوبی در ماه اکتبر کاهش اندکی در واردات داشته‌اند و منتظر افزایش واردات در ماه نوامبر هستند، زیرا زمستان در نیمکره شمالی نزدیک است.

تاریخ:1402/08/15

منبع:فولاد24

فروشگاه فولاد، انواع فولاد، فولاد، فولاد در ابعاد و اشکال مختلف، ورق فولاد، تسمه فولاد ، لوله فولاد،میلگرد فولادی، انواع فولاد قالب پلاستیک

قیمت فولاد

همراه : 09121859720

ایمیل : Kabiri.Nima@gmail.com

تقاضای زغال‌سنگ حرارتی در آسیا افزایش می‌یابد، همچنان قیمت‌ها پایین

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *