ریزش ۷۰۰ هزار تومانی قیمت آهن

قیمت آهن، امروز هم به روند کاهشی خود ادامه داد. این اتفاق پس از آن افتاد که دلار با افت قیمت در مقایسه با روز گذشته مواجه شد و در بازار آزاد به حدود ۵۱ هزار تومان رسید.

امروز هر کیلوگرم میلگرد آجدار ۱۰ درب کارخانه با کاهش حدود ۵۰۰ تومانی نسبت به دیروز ۲۵ هزار و ۱۳۰ تومان فروخته می‌شود. میلگرد ۱۲ هم ۲۵ هزار و ۸۰ تومان درب کارخانه به فروش می‌رسد.

قیمت تیرآهن نیز به همین ترتیب با افت مواجه شد. امروز هر شاخه تیرآهن ۱۴ با کاهش ۷۱۰ هزار تومانی در مقایسه با روز قبل به ۵ میلیون و ۲۹۰ هزار تومان رسید. تیرآهن ۱۲ هم ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان شد. دیروز تیرآهن ۱۲ شاخه‌ای ۵ میلیون تومان بود.

تیرآهن ۱۴ در حال حاضر کیلویی ۳۶ هزار تومان و تیرآهن ۱۲ کیلویی ۳۹ هزار تومان است. دیروز این  ارقام به ترتیب ۳۸ و ۳۹ هزار تومان بود.

بسیاری از انواع ورق آهن نیز نسبت به دیروز بین ۰.۵ تا ۵ درصد ارزان‌تر شد. هر رول ورق سیاه ۳ سایز ۱۲۵۰ فولاد مبارکه در بنگاه تهران با کاهش ۵ درصدی قیمت نسبت به دیروز ۳۴ هزار و ۷۷۱ تومان به فروش می‌رسد. ورق سیاه ۴ فولاد مبارکه سایز ۱۵۰۰ نیز در  بنگاه تهران با کاهش ۳.۸ درصدی قیمت نسبت به روز گذشته به ۳۴ هزار و ۷۷۱ تومان در هر رول رسیده است.

بازار فلزات معمولا با نوسانات نرخ ارز دچار تغییر قیمت می‌شود. امروز هر دلار آمریکا در بازار غیر رسمی میدان فردوسی هزار تومان نسبت به دیروز کاهش قیمت داشت و به حدود ۵۱ هزار تومان رسید. در مرکز مبادله ارز و طلای ایران هم دلار اسکناس و حواله با کاهش نسبی مواجه شده و به ترتیب به ۴۳ هزار و ۴۴۲ تومان و ۳۸ هزار و ۷۸۷ تومان رسید.

تاریخ:1401/12/16

منبع:ایسنا

فروشگاه فولاد، انواع فولاد، فولاد، فولاد در ابعاد و اشکال مختلف، ورق فولاد، تسمه فولاد ، لوله فولاد،میلگرد فولادی، انواع فولاد قالب پلاستیک

قیمت فولاد

همراه : 09121859720

ایمیل : Kabiri.Nima@gmail.com

ریزش ۷۰۰ هزار تومانی قیمت آهن

One thought on “ریزش ۷۰۰ هزار تومانی قیمت آهن

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *